Persoane interesate

luni, 2 august 2021

Declarație de dragoste

 Te iubesc cu fapta, cu vorba, cu gândul și cu inima, te iubesc cu trupul și cu sufletul, te iubesc cu rațiune și cu emoție, te iubesc cu fiecare atingere și cu fiecare respirație.

Te iubesc, pe lumină, când îți alint chipul și buzele arse de dorință, te iubesc pe întuneric când și în somn faci dragoste cu mine, te iubesc dimineața, înainte de a părăsi așternutul, te iubesc în miez de noapte când întind mâna și te caut cu speranța celui însetat ce se află în căutarea unei oaze cu apă proaspătă. 

Te iubesc când îti simt degetele cum caută căldura mea, te iubesc când în urechi îmi șuieri cu respirație îngreunată de dor și chef de mine, te iubesc când zbuciumat mă întorci cu spatele la tine și ma faci să simt puterea din încleștarea brațelor tale.

Te iubesc când coapsele mele îți înconjoară mijlocul și te trag aproape de miezul feminității mele, te iubesc când mâinile tale și gura ta, se înfruptă din trupul meu, te iubesc când bărbatul din tine mă domină și mă face femeie pe deplin.  

Te iubesc când mă faci să te vreau și să te văd doar pe tine, în vis și în realitate, te iubesc când dorul de tine devine prea greu de suportat și de ascuns. 

Te-am iubit odată cu primăvara tânară și naivă, te iubesc mai mult în vara înfocată și umedă, te voi iubi hotărât în toamna ce vine și te voi iubi arzător în iarna cea rece. 

Te iubesc în fiecare zi, pentru că altfel nu mai știu cum, te iubesc în lipsă și în prezență, te iubesc cu speranță și cu vină, te iubesc în mod evident și te iubesc mai mult în secret. 

Te iubesc cu nerăbdarea ucenicului ce vrea toată cunoașterea maestrului, te iubesc cu hotărârea și statornicia valului ce vine mereu să mângâie țărmul, te iubesc cu blândețea brizei și cu strășnicie de viscol.



Te iubesc uneori tandru, cu atingeri fine de mătase, te iubesc alteori brusc, cu atingeri dureroase de pasiune nedisipată, te iubesc profund ca oceanul cel mai adânc, te iubesc periculos uneori, ca cel mai fierbinte vulcan.

Te iubesc chiar dacă știu că nu poți înțelege asta, te iubesc chiar dacă nu poți intui abisurile dragostei mele, te iubesc stabil și constant, frenetic și cutremurător...și toate în același timp.

Te iubesc în așa fel încât, biblioteci întregi cu volume de dragoste nu ar putea să descrie, te iubesc atât încât nici toată hârtia din lume nu ar putea cuprinde toate cuvintele ce le-aș putea folosi.

Te iubesc asumat și conștient, și totuși...oare e de ajuns...?

............
Și nu uitați, până data viitoare iubiți-vă mult, mult.
Alina R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu