Persoane interesate

marți, 6 iulie 2021

Când gândurile sunt hoinare.

Dacă ziua gândurile tale se îndreaptă spre mine, lasă-mă să-ți intru în minte, prinde-mă de mână și nu mai îmi da drumul...

Dacă în toiul nopții mă visezi, oprește-mă la tine, înseamnă că acolo vreau să fiu...

Dacă brațele tale vor să mă înlănțuie, lasă-le, ele știu de dinaintea vremurilor că eu sunt cea pe care trebuie să o protejeze...

Dacă iți dorești să mă săruți, respiră-mă și ține-mă în sufletul tău prizonieră...

Dacă simți nevoia să vorbești, vorbește-mi din suflet, îmi doresc să-ți fiu confidentă, vreau să-ți cunosc și să-ți înțeleg sufletul și inima. 

Vreau să-ți cunosc fiecare cicatrice, fiecare durere, fiecare dezamăgire, fiecare tristețe din viața ta...pentru că...vreau să le sterg pe fiecare în parte, cu iubire, cu răbdare, cu dorința de a fi eu cea care îți voi fi redat capacitatea de a iubi și a fi iubit.

Dacă îți e dor de mine atât de mult, încât simți că nu mai poți, lasă-te condus de dorință, caută-mă, vino și fă-te stăpân pe mine...

Dacă simți ca doar eu te pot alina, vino și eliberează-te de orice durere cu atingerea mea...


Dacă simți că înnebunești de dor în lipsa mea, înseamnă că eu sunt ceea ce te echilibrează...

Dacă simți că doar împreună suntem compleți, atunci alungă distanța ce este între noi...

Dacă simți că vrei să mă iubești, înseamnă că știi ce vrei, manifestă, cere și ia ceea ce ți se cuvine de drept, prin ceea ce a fost scris în stele...

......

Și nu uitati, până data viitoare, iubiți-vă mult mult!

A.R.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu