Persoane interesate

vineri, 25 iunie 2021

Visul unei nopți de iunie

 

Te caut în strălucirea stelelor de pe catifeaua albastru indigo a nopții de iunie, iar fiecare luminiță ce îmi atinge privirea, este o mângâiere a mâinilor tale ce mă înconjoară.

Te simt în fiecare adiere de vânt, oricât de lină, sau sălbatică ar fi ea, te simt în fiecare grăunte de nisip de pe o plajă imaginară - doar de noi străbătută -  ce îmi masează tălpile goale.

Te văd în fiecare rază argintie de lună plină, te văd în fiecare umbră și în fiecare nor cu margini brodate în purpuriu de apus întârziat, te văd în vis și te chem în realitate.

Te adulmec, cu fiecare aromă adusă de noaptea mea de iunie, te identific cu parfumul florilor de tei, ce atât de mult îl iubesc, te am cu fiecare inspirație și te eliberez doar pentru plăcerea nebună de a te avea iar și iar.

Vibrez și îți tremur în brațe în noaptea noastră de iunie, îți simt sărutarea pe buze, și căldura din sufletul tău, ce mă cuprinde și mă leagă de tine, cu lanțuri invizibile de destin ascuns de priviri indiscrete.

Privim la stele împreună, și mă las înconjurată de brațele tale, în parcul meu, pe aleea mea imaginară, mărginită de tei înfloriți și de felinare cu lumină difuză, ce se pierde în frunzișul copacilor...

Te sărut cu voluptatea și cu plăcerea cu care mușc din perfecțiunea unei caise parfumate și delicioase, îți umezesc cu vârful limbii, buzele tale cu gust de căpșună dulce, și te gust cu toată patima, în noaptea mea de iunie...

În noaptea mea de iunie, ești ceea ce vreau să fii, al meu în întregime...în noaptea noastră de iunie, mă ai doar pentru tine...în noaptea noastră de iunie, nu mă mai lași să plec din brațele tale...în noaptea mea de iunie, mă iubești cum nu ai crezut că o vei face vreodată...
...................

Și nu uitați, până data viitoare, iubiți-vă mult, mult!
A.R

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu