Persoane interesate

miercuri, 26 mai 2021

Ce aș face altfel dacă aș întoarce timpul

If only i could turn back, I....

M-aș iubi mult mai mult.
Aș iubi și mai mult.
Aș iubi fără griji și fără stress.
Aș învăța mai multe, și mai profund.
M-aș concentra pe mai puține planuri.
Mi-aș da voie să greșesc mai mult.
Mi-aș da voie să fiu mai liberă.
Mi-aș impune mai clar voința.
Nu aș mai dărui din prima tot sufletul.
Nu m-aș mai consuma pentru nimicuri.
Mi-aș sonda mai adânc în subconștient.
Aș încerca să mă cunosc cu adevărat.
Nu aș mai face nimic din ce nu vreau.
Aș spune mai des NU.
Aș spune DA doar atunci când aș simți.
Aș fi mai puternică.
Aș mima fragilitatea in unele situații.
Aș cere ajutor.
Aș asculta mai mult ceea ce e dincolo de cuvinte.
Aș vorbi cu mai multă lume.
Aș încălca mai multe reguli.
Aș fi mai rebelă.
Aș avea mai multă grijă de mine, nu de alții.
M-aș pune mereu pe primul loc.
Aș cere mai mult pentru mine.
Aș fi mai grijulie când ofer bucăți din suflet.
......
Dar da, mai ales aș iubi...cu patimă!

Și nu uitați, până data viitoare, iubiți-vă mult, mult!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu