Persoane interesate

duminică, 23 mai 2021

"De mi-ai fi spus..."


 De mi-ai fi vorbit cu Adevărul gol în mână

De mi-ai fi spus că alta în suflet ți-e stăpână

Că alta îți umple nopțile de vise

Aș fi putut să-mi țin cuvintele nezise

Aș fi putut să-mi țin în taină o dorință

Și-aș fi putut să nu simt umilință

..........

De mi-ai fi spus că nu însemn prea multe

De mi-ai fi spus că între noi nu este punte

Că un sărut e un nimic, e fum, e adiere

De-aș fi știut de la început a ta părere

De-aș fi stiut că mângâierea ta mă doare

Aș fi putut să cred că mi se pare

C-ai fost un vis ciudat, nedrept cu mine

Și-aș fi putut mai repede să uit de tine

............... 

De-aș fi știut că alta în gânduri ți-e stăpână

De-aș fi stiut atunci când m-ai luat de mână

De-aș fi stiut atunci când mi-ai dat sărutarea

N-aș căuta acum, în taină alinarea.

.......

Mă bucur însă că nu m-am dăruit decât în vis

Și dacă te iubesc, focul de acum, poate fi stins.


Alina Roman

23.05.2021


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu