Persoane interesate

luni, 24 mai 2021

Precizări și clarificări.


 Dragii mei prieteni...

În momentul în care am luat decizia de a redeschide blogul, vă spun sincer că nu am putut anticipa pe deplin efectele și urmările ei. 

Bine, eu știu că scriu bine, dar parcă nici așa. :))

Trecând la subiect - am primit mesaje de la familie, de la prieteni, in care am fost întrebată dacă sunt ok. DA, DA, sunt ok, nu mi s-a întâmplat nimic rău nici în suflet, nici în inimă, nici în căsnicie, totul e mai mult decât ok.

Aici vin cu precizarea și rugămintea să înțelegeți că nu tot ceea ce scriu  este urmare a realității, am imaginație, una extrem de bogată și de antrenată, am trecut prin experiențe, și dacă acum scriu despre ceva anume, nu înseamnă că exact asta mi se întâmplă.

Unele povești le-am scris pe baza unor evenimente din trecut, sunt povești care și-au lăsat urme adânci, și datorită lor sunt ceea ce sunt azi.

Alte povești vin din mărturisirile unor oameni dragi mie, din întâmplări la care am fost martor  altele pur și simplu vin din imaginație, din vise.

Mai știti că avem o imaginație? Lăsați-o sa zboare, nu se știe ce vă inspiră să faceți. Trăiți prezentul, dar faceți exerciții, faceți scenarii diferite în imaginație. Veți rămâne surprinși de ce  vă poate aduce în minte, această extrapolare și reconfigurare a realității. 

Foarte important să știm să rămânem ancorați în realitate, și să stim când, cum și cu cine să lasăm imaginația să creeze, să ne coloreze viața.

Am mai fost întrebată de ce scriu și versuri și proză...uhmmm...ca să mă folosesc de un răspuns ironic, ușor arogant...poate pentru că pot?!? 

Uneori simt în versuri, pur și simplu mă inspiră ceva, ploaia, un cântec, un vis, un om, un sentiment...

Vă dau un exemplu, ultimele versuri mi se învârteau în cap în timp ce încercam să adorm...și nu m-au lăsat în pace până nu le-am pus frumos pe hârtie... asta nu înseamnă că - făcând referire la ultima poezie - am fost înșelată, sau că sufăr...Nu, pur și simplu așa au ieșit.

Nu am să-mi cenzurez gândurile, nu am să evit să pun negru pe alb ceva, dacă simt, dacă eu consider că trebuie, dacă eu consider că merită  sau mai ales, dacă eu consider că pe cineva ar ajuta sau ar bucura textul meu.

Așadar, sunt OK, am tot sprijinul de care am nevoie, mă desfășor liberă, ceea ce scriu și ceea ce fac, uneori se intersecteaza, alteori sunt paralele, ceea ce simt uneori este fantezie, uneori este realitate, de multe ori se contopesc cele două planuri.

Pe final vreau să vă mulțumesc celor ce mă citesc, simțiți-vă liberi să dați share la postari  dacă vă plac, să interacționați prin mesaje și comentarii, și să continuați să mă urmariți atunci când simțiți.

Și nu uitați, până data viitoare, iubiți-vă mult  mult.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu