Persoane interesate

sâmbătă, 29 mai 2021

Visul unei nopți de mai

 Dacă urmele pașilor noștri nu se vor împleti pe nisipul unei plaje, mă voi gândi mereu la ce ar fi fost dacă...


Dacă mâinile noastre nu vor transpira strânse una într-alta, am să rămân cu gândul la cum se simte căldura ta...

Dacă buzele noastre nu vor dansa la unison în ritmuri amețitoare, am să visez într-una la gura ta, sorbind-o pe a mea...

Dacă trupurile noastre nu vor șifona și nu vor incendia așternuturi de mătase răcoroase, adăpostiți la lumina lunii pline, am să trăiesc imaginându-mi asta până la sfârșitul vietii...


Dacă părul meu nu se va lipi de pieptul tău, iar dacă umărul tău nu va fi adăpost pentru capul meu, voi trăi doar cu fantezia de a mă simți protejată de tine...

Dacă nu mă voi trezi alături de tine dimineața, am să îmi imaginez fața ta adormită și liniștită, plină de urmele săruturilor noastre...

Dacă parfumul tău nu va rămâne pe trupul meu, am să tânjesc după îmbrățișarea ta...

Dacă e să visez toate astea, atunci nu vreau să mă trezesc curând...

...........

Până data viitoare, iubiți-vă mult, mult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu